Polityka prywatności

Dane osobowe i prywatność

  1. Administrator danych osobowych
    • Administratorem danych osobowych Klienta jest Spółka Peter Pat z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Józefa Piłsudskiego 74/320, nr tel. 509450245, e-mail sklep@peter-pat-bankimydlane.pl.
  2. Cel przetwarzania danych
    • Spółka przetwarza dane osobowe podane przez Klienta między innymi w celu rejestracji konta w Sklepie oraz świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży towarów, wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa, przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, prowadzenia marketingu bezpośredniego, prowadzenia korespondencji z Klientem w celu na przykład udzielenia odpowiedzi na zadane pytania.
  3. Prawa Klienta
    • Klient ma prawo do uzyskania informacji na temat przetwarzania jego danych osobowych, uzyskania dostępu oraz sprostowania nieprawidłowych lub uzupełnienia niekompletnych danych osobowych; żądania ograniczenia przetwarzania danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w ramach prawnie uzasadnionego interesu Spółki; żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem; cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. W celu realizacji swoich praw Klient może zgłosić się do biura obsługi Klienta lub dokonać zmiany po zalogowaniu się na konto Klienta (zakładka „Twoje konto”).
  4. Pliki cookie
    • W celach statystycznych i poprawy jakości funkcjonowania strony internetowej Sklepu Spółka korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookie).
  5. Dodatkowe informacje
    • Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, ochrony danych osobowych Klienta oraz plików cookie znajdują się na stronie internetowej Sklepu w zakładce „Polityka prywatności”.

Newsletter

  1. Zapis na newsletter
    • Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w formie biuletynu informacyjnego („newsletter”) poprzez zaznaczenie opcji „Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera” w formularzu rejestracyjnym lub po zarejestrowaniu, w zakładce „Twoje konto”, „Newsletter”.
  2. Aktywacja subskrypcji
    • W przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w pkt 1, Klient otrzymuje na podany przez siebie adres e-mail informację z linkiem aktywacyjnym subskrypcji newslettera.

  3. Rezygnacja z newslettera
    • Klient może w każdym czasie zrezygnować z newslettera w zakładce „Twoje konto”, „Newsletter” lub za pośrednictwem biura obsługi Klienta.

Rodzaj i zakres usług elektronicznych

 

  1. Rodzaj świadczonych usług
    • Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów sprzedaży towaru.
  2. Warunki świadczenia usług
    • Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Treści reklamowe
    • Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

Warunki świadczenia i zawierania umów na świadczenie usługi elektronicznej

  1. Nieodpłatność usługi
    Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 12 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
  2. Czas trwania umowy
    Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
  3. Wymagania techniczne
    • Współpraca z systemem teleinformatycznym Usługodawcy wymaga:
    • – komputera (lub urządzenia mobilnego) z dostępem do Internetu,
    • – dostępu do poczty elektronicznej,
    • – przeglądarki internetowej,
    • – włączenia w przeglądarce internetowej Cookies oraz JavaScript.
  4. Obowiązki Usługobiorcy
    • Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  5. Wprowadzanie danych
    • Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  6. Zakaz dostarczania treści bezprawnych
    • Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych

  1. Zgłaszanie reklamacji
    • Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@peter-pat-bankimydlane.pl.
  2. Zakres zgłoszenia
    • W wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  3. Termin rozpatrzenia reklamacji
    • Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  4. Odpowiedź na reklamację
    • Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.