Polityka prywatności
Dane osobowe i prywatność
- Administrator danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klienta jest Spółka Peter Pat z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Józefa Piłsudskiego 74/320, nr tel. 509450245, e-mail sklep@peter-pat-bankimydlane.pl.
- Cel przetwarzania danych
- Spółka przetwarza dane osobowe podane przez Klienta między innymi w celu rejestracji konta w Sklepie oraz świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży towarów, wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa, przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, dochodzenia i obrony przed roszczeniami, prowadzenia marketingu bezpośredniego, prowadzenia korespondencji z Klientem w celu na przykład udzielenia odpowiedzi na zadane pytania.
- Prawa Klienta
- Klient ma prawo do uzyskania informacji na temat przetwarzania jego danych osobowych, uzyskania dostępu oraz sprostowania nieprawidłowych lub uzupełnienia niekompletnych danych osobowych; żądania ograniczenia przetwarzania danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w ramach prawnie uzasadnionego interesu Spółki; żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem; cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. W celu realizacji swoich praw Klient może zgłosić się do biura obsługi Klienta lub dokonać zmiany po zalogowaniu się na konto Klienta (zakładka „Twoje konto”).
- Pliki cookie
- W celach statystycznych i poprawy jakości funkcjonowania strony internetowej Sklepu Spółka korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookie).
- Dodatkowe informacje
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, ochrony danych osobowych Klienta oraz plików cookie znajdują się na stronie internetowej Sklepu w zakładce „Polityka prywatności”.
Newsletter
- Zapis na newsletter
- Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w formie biuletynu informacyjnego („newsletter”) poprzez zaznaczenie opcji „Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera” w formularzu rejestracyjnym lub po zarejestrowaniu, w zakładce „Twoje konto”, „Newsletter”.
- Aktywacja subskrypcji
W przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w pkt 1, Klient otrzymuje na podany przez siebie adres e-mail informację z linkiem aktywacyjnym subskrypcji newslettera.
- Rezygnacja z newslettera
Klient może w każdym czasie zrezygnować z newslettera w zakładce „Twoje konto”, „Newsletter” lub za pośrednictwem biura obsługi Klienta.
Rodzaj i zakres usług elektronicznych
- Rodzaj świadczonych usług
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów sprzedaży towaru.
- Warunki świadczenia usług
- Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Treści reklamowe
- Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
Warunki świadczenia i zawierania umów na świadczenie usługi elektronicznej
- Nieodpłatność usługi
Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 12 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne. - Czas trwania umowy
Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę. - Wymagania techniczne
- Współpraca z systemem teleinformatycznym Usługodawcy wymaga:
- – komputera (lub urządzenia mobilnego) z dostępem do Internetu,
- – dostępu do poczty elektronicznej,
- – przeglądarki internetowej,
- – włączenia w przeglądarce internetowej Cookies oraz JavaScript.
- Obowiązki Usługobiorcy
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Wprowadzanie danych
- Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Zakaz dostarczania treści bezprawnych
- Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych
- Zgłaszanie reklamacji
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@peter-pat-bankimydlane.pl.
- Zakres zgłoszenia
- W wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Termin rozpatrzenia reklamacji
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
- Odpowiedź na reklamację
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.