Reklamacje i zwroty

W przypadku reklamacji lub zwrotów produktów zakupionych w sklepie internetowym Peter & Pat, należy postępować w poniżej opisany sposób: 

Reklamacje

  1. Kontakt: W przypadku wadliwego produktu lub uwag dotyczących jakości, należy skontaktować się z działem obsługi klienta pod adresem: sklep@peter-pat-bankimydlane.pl.
  2. Informacje do podania: Aby przyspieszyć proces reklamacyjny, należy dostarczyć: 
    1. Numer zamówienia lub dowód zakupu
    2. Opis problemu lub wady
    3. Zdjęcia wady lub uszkodzenia produktu
  3. Formularz reklamacji: Można pobrać tutaj.

Zwroty

  1. Czas na zwrot: Klient ma 14 dni od daty otrzymania zamówienia na dokonanie zwrotu.
  2. Procedura zwrotu: 
    • Należy wypełnić formularz zwrotu, który można przesłać na adres mailowy sklep@peter-pat-bankimydlane.pl lub dołączyć do paczki.
    • Produkty należy zapakować i odesłać na własny koszt na adres magazynu: 
      Peter Pat Sp. z o.o.
      Obopólna 11
      30-067 Kraków
  3. Zwrot pieniędzy: Zwroty są realizowane na rachunek wskazany w formularzu do 14 dni, zazwyczaj szybciej.

Kontakt

W razie pytań lub wątpliwości, dział obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.